.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدي هواعلت عدم سفرريس جمهوربه گلستان

نماينده مردم گرگان وآق قلا در مجلس شوراي اسلامي گفت:علت تاخير در سفر ريس جمهور به گلستان بدي آب وهوا عنوان شده است والبته چند استان ديگر هم از قبل در ليست سفرهاي ايشان بوده است،اما پيش بيني مي شود اين سفر قبل از نوروز 85 انجام مي شود.
سيد سبحان حسيني در گفتگو با خبرنگار گلشن مهر در خصوص بحث بودجه وكميسيون تلفيق اظهار داشت: كليات لايحه بودجه سال 85 روز دهم اسفند ماه در مجلس مطرح مي شود و قاعدتا تا 25 اسفند بحث و بررسي بر روي آن ادامه خواهد داشت و پس از آن تقديم شوراي نگهبان مي شود تا اگر مشكلي وجود داشته باشد، بررسي شود.
وي در خصوص بودجه استاني و ملي گلستان گفت:اگر سفر ريس جمهور قبل از نشست كميسيون تلفيق انجام مي شد ،فرصت خوبي بود تا قول هاي ايشان را در بودجه 85 لحاظ كنيم ويا در زمان حضور ايشان در صحن مجلس ،مجلس نمايندگان استان پيشنهادات خود و گفته هاي هيات دولت را پيگيري كنند اما با اين تاخير كار مشكل شده و در مورد حدود اين بودجه هم نمي شود صحبت كرد.
سيد سبحان حسيني همچنين در انتقادي از برنامه "روزنه" كه از صداي مركز گلستان پخش مي شود گفت: عوامل اين برنامه در روز پنجشنبه گذشته اعلام كرده بودند كه پس از هماهنگي صورت گرفته من در اين برنامه حاضر نشده ام در حالي كه هيچ هماهنگي با من صورت نگرفته بود و زماني كه از آنها پرسيدم چه هنگامي اقدام به اين هماهنگي كرده بوديد گفتند ما با تلفن همراه شما تماس گرفتيم اما تلفن همراه شما خاموش بود. وي ادامه داد: چگونه زمانيكه من در هواپيما بودم و تلفن همراهم خاموش بوده با من هماهنگي صورت گفته است.
لازم به ذكر است نماينده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شوراي اسلامي خواهان عذرخواهي عوامل برنامه روزنه شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.